Hírek
2018. Március 11. 19:01, vasárnap |
Belföld
Forrás: mti
Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán

Aranyérmes lett a Magyarország rád vár! kampány a világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini nemzetközi turisztikai börzén (ITB), ami fontos visszajelzés az országmárka építésében
- mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója az MTI-nek adott interjújában vasárnap.
Hozzátette: Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányért a turisztikai ügynökség kapta az elismerést a vásár kreatív zsűrijétől. A tavaly június közepétől augusztus végéig tartó reklámokban a hazai úti célokat, a kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatták be és népszerűsítették, így például a Tokaji borvidék mellett a Hegyestű bazalthegyet vagy az egerszalóki sódombot.
Kiemelte: az úti célok népszerűsítésének óriási hatása van a belföldi turizmus élénkülésére, adataik szerint az őszi, borvidékekre fókuszáló kampány hatására például Tokajban 30 százalékkal, a téli kampány hatására Hévízen 25 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma egy hónap alatt. Az MTÜ kampányaiban arra törekszik, hogy a szezonalitás kiegyenlítése mellett addig nem ismert helyeket, településeket mutasson meg az országból.
A díj azért is jelentős elismerés Guller Zoltán szerint, mivel a globalizált világban az országok között jelentős verseny van nemcsak a befektetőkért, hanem a turistákért is. Ebben a versenyben az országmárka komoly versenyelőnyt hoz Magyarországnak. Az országmárka minden marketingkommunikációs megjelenést és tevékenységet magában foglal, ami hozzájárul az ország pozitív nemzetközi megítéléséhez. Az MTÜ valamennyi kampánya arra a gondolatra épül, hogy a turizmus a hazaszeretet egyik formája - tette hozzá. Magyarország versenyelőnye a turizmusban a víz és a biztonság, ezek a május végétől június végéig tartó nemzetközi kampány fő témái lesznek. Az élmények után már a biztonság a második legfontosabb szempont az úti cél megválasztásánál - húzta alá.
Szólt arról is, hogy szeptember 27-én Magyarország, Budapest ad otthont a turizmus világnapi rendezvényeknek, az MTÜ ezen mutatja majd be az új országmárkát.
Az idei, szerdától-vasárnapig tartó ITB-n több mint tízezer kiállító vett részt, 186 országból.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Május 21. 07:30, szerda | Belföld
Hosszú távú járatok teljesítésére képes repülőt vett át a Wizz Air
Átvette első, hosszú távú járatok teljesítésére képes Airbus-repülőjét a gyártótól a Wizz Air – közölte a légitársaság kedden az MTI-vel.
2025. Május 21. 07:29, szerda | Belföld
Több mint négyszáz méternyi földkábelt lopott két férfi, egyiküket letartóztatta a bíróság
A bíróság letartóztatott egy férfit, aki társával 410 méternyi, összesen 5,5 millió forint értékű telekommunikációs földkábelt ásott ki és lopott el Tiszabura közelében -
2025. Május 20. 07:21, kedd | Belföld
NAV: még egy napig lehet módosítani az szja-bevallási tervezetet
2025. Május 20. 07:17, kedd | Belföld
Az Integritás Hatóság két uniós támogatással kapcsolatos ügyben is költségvetési csalás miatt tett feljelentést
Két ügyben, összesen mintegy 180 millió forintnyi európai uniós támogatás kapcsán tett feljelentést az Integritás Hatóság költségvetési csalás gyanúja miatt - tudatta a hatóság kommunikációs vezetője közleményben az MTI-vel.