Hírek
2023. November 03. 11:16, péntek |
Életmód
Forrás: LGR
Egy lépéssel közelebb

Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója.
Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.
A magyar sneaker társadalomban akkora hájp van a rendezvény körül, hogy az érintettek már hónapok óta izgatottan várják. Ha nem tudod miért olyan nagy szám ez a különleges “cipő expo”, akkor nagy valószínűséggel nem tartozol a célközönség közé, de azért nem árt tudni róla.
Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után 2023 novemberében Budapestre érkezik a Sneakerness, amit Trunk Tamás Dablty hoz el a magyar sneaker rajongóknak. A fesztivál látszólag a nagy értékű cipőkről szól, de ez nem feltétlenül van így, hiszen a vintage- vagy a limitált kiadású lépők is ugyanúgy hozzátartoznak a streetwear kultúrához, így ezek is láthatóak és megvásárolhatóak lesznek a fesztiválon.
Eddig minden érthető. Van egy európai sneaker fesztivál, ami már több országban is óriási tömegeket mozgat meg és az elővásárolt jegyek eladásából is már most borítékolható a hatalmas érdeklődés. Na de hogyan kapcsolódik a hazai Lounge Group reklámügynökség a rendezvényhez? Minden szempontból a kreativitás a válasz. A kreatív szakemberek utánpótlásának hiánya nem csak a hazai piacon, de világszintű problémát jelent a reklámiparban.
Az ügynökség felismerte, hogy a sneaker közösség egy rendkívül sokszínű kultúra, ahol a sport, a művészet, a divat és a zene világa is találkozik. Ezeket a szubkultúrákat pedig két dolog hozza össze: a cipők és a kreativitás. A reklámszakma hasonló olvasztótégelyként szolgál, hiszen ott is felfedezhető a sokszínűség: zenészek, sportolók, művészek alkotnak meg nap, mint nap kreatív kampányokat. Így vontak párhuzamot a sneakerhead-ek és a reklámosok világa között. Szinte adja magát a kérdés, hogy akkor miért ne kereshetnék a jövő kreatív szakembereit egy ilyen sokszínű kultúra berkein belül?
A Lounge Group “SneakPeek”- aktivitása lehetőséget ad, hogy egy előregisztrációt követően a jelentkezők a helyszínen belekóstoljanak egy olyan világba, ahol márkákat kelthetnek életre és a kreativitásuk kibontakoztatásával mutathatják meg mennyire állnák meg a helyüket egy reklámügynökség szakembereiként. A jelentkezők értékes nyereményekért versenghetnek és a győztes páros az ügynökségtől gyakornoki felkérést is kap.
A verseny meglehetősen életszerű és egy valós feladat elé állítja a jövő kreatívjait. A jelentkezést követően a szervezők random párokat sorsolnak ki. A párok csapatokat alkotva dolgoznak majd egy előre kidolgozott fiktív briefen. A Lounge Group munkatársai annyit ugyan elárultak, hogy a téma szorosan kapcsolódik a Sneakerness-hez, de részleteket nem árultak el, csak annyival egészítették ki, hogy a versenyzők kreativitására, gondolkodására és ötleteikre kíváncsiak, így nem lesznek megkötések. Abban az esetben, ha a párosok az ötletelési folyamat során megakadnának, lehetőségük nyílik pár perc erejéig szakértői segítséget is kérni. Ekkor az ügynökség kreatívjai ugranak be és nyújtanak nekik segítséget, hogy minél gyorsabban a megoldás felé tereljék őket. Minden párosnak 90 perc áll majd rendelkezésére, hogy kidolgozzák az ötleteiket.
Ezzel az aktivitással a sneaker közösség és a reklámszakma egy újabb lépéssel kerül közelebb egymáshoz.
A Lounge Group más érdekességgel is szolgál majd a rendezvényen, de mindenről bővebben a sneakpeek.lounge.hu oldalon olvashatunk.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Május 15. 07:12, csütörtök | Életmód
A KFT és Laár András 44 év után külön utakon folytatja
Külön utakon folytatja a KFT zenekar és dalszerző frontembere, Laár András. Az együttes megmaradt három tagja folytatja a koncertezést, új műsorukhoz állandó tagként csatlakozik Nedvig Balambér.
2025. Május 15. 07:08, csütörtök | Életmód
Új rekord, az idén már több mint 9 ezer tisztán elektromos autó kapott zöld rendszámot
Új rekord, hogy a január-április közötti időszakban 9380 tisztán elektromos autó kapott zöld rendszámot Magyarországon - írta Czepek Gábor, az Energiaügyi Minisztérium (EM) parlamenti államtitkára szerdán a Facebookon.
2025. Május 14. 07:15, szerda | Életmód
Tatárjárás kori tömegsírt tártak fel a régészek Tázláron
Tatárjárás kori tömegsírt tártak fel a régészek a Bács-Kiskun vármegyei Tázláron, melyből összekötözött végtagú, zsugorított helyzetben eltemetett áldozatok maradványai kerültek elő.
2025. Május 13. 07:22, kedd | Életmód
Ferencz Orsolya: Magyarország kezdeményező és megbecsült partner az űrkutatás területén
Magyarország ma már nem mellékszereplő, hanem kezdeményező és megbecsült partner az űrkutatás területén