Hírek
2019. November 13. 13:22, szerda | PR
Negyedszer MagyarBrands díjas a Jánosik Kft.

Negyedszer nyerte el a MagyarBrands díjat a Jánosik és Társai Kft. - tájékoztatott Jánosik Lajos, a cég tulajdonosa.
A MagyarBrands márkával hazai minőségeket díjazzák. Megbízhatóság, pontosság és minőség - ez a feltétele a díjnak. Fontos kritérium, hogy a piacokon a vásárlók elvárásainak maximálisan megfelelő értékeket képviseljenek itthon és külföldön egyaránt.
A díj odaítélésekor figyelembe vették, hogy a Jánosik és Társai Kft. az elmúlt három évtizedben a piaci igényekhez igazodva folyamatosan fejlesztette szolgáltatásait. Piacvezetők a takarítási szolgáltatásokban. További 5 ágazatuk, az építőipari, az ingatlanüzemeltetési, a biztonsági szolgálat, a külterület-gondozási és az étkeztetési egymástól függetlenül, de egymást kiegészítve is sikeresen működik, s így ma már komplex facility management megoldásokat nyújthat.
Az elmúlt időszakban évről-évre, 10 milliárd feletti árbevételt értek el. Referenciáik sora hosszú listán összegezhető. Intézmények, áruházak, középületek, ipari épületek takarítását végzik, de jelen vannak egészségügyi intézményekben, kórházakban, gyógyszergyárakban is. Építőipari ágazatuk végez generál kivitelezést, panel rekonstrukciót, alpin technikával karbantartást, mélyépítést. Több épület műszaki üzemeltetését is ellátják és parkokat építenek, külterületeket gondoznak. Kiemelt szempont tevékenységükben a környezettudatosság. Elkötelezettek a környezetbarát anyagok, eszközök és technológiák alkalmazásában. Csökkenő környezeti-, hulladék kibocsájtásra, mérséklődő energia felhasználásra törekszenek. Fejlesztéseiknél elsődleges szempont a fenntarthatóság. Értékelték azt is, hogy az eredményt visszaforgatják a cégbe, folyamatosan fejlesztve az irodaházaikat, gépparkjukat, s adnak a külső megjelenésükre is. A dolgozóknak és megrendelőknek is fontos, hogy nagy figyelmet fordítanak a fizikai és szellemi képzésekre, továbbképzésekre. Jórészt ennek is köszönhető, hogy a nehéz munkaerőpiaci helyzet mellett is tartani tudták a dolgozói létszámukat. A cég több mint 3000 munkavállalónak biztost megélhetést és versenyképes jövedelmet – mondta Jánosik Lajos.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Március 13. 10:08, csütörtök | PR
Zsebre tehetik a bankot a fiatalok
a mobiltelefont már nemcsak fizetésre használhatják
2025. Március 12. 09:17, szerda | PR
Hitelezés: jobb már most felkészülni a cégeknek a júliustól életbe lépő változásokra
fenntarthatósági kérdésekre kell válaszolnia a magyar cégeknek
2025. Február 25. 14:56, kedd | PR
Többszázezres számlák helyett biztonságos megoldás
érdemes megnézni a lakásbiztosítást és probléma esetén megfelelő szakembert kérni
2025. Február 22. 12:12, szombat | PR
Egyre idősebbek a magyarországi autók, a múlt évben az átlagéletkor már elérte a 16 évet.
Ezzel összhangban van a K&H biztos jövő felmérés eredménye is, amely szerint az autóval rendelkező középkorúak esetében a 15 évnél idősebb autók aránya 56 százalékra nőtt a korábbi 44 százalékról.